Strefa dobrych emocji Jacek Kielin

Styczeń 2020

ponwtśrczwptsobnie
1
2
3
  • Jak pracować z osobami z głęboką wieloraką niepełnosprawnością?
4
  • Jak pracować z osobami z głęboką wieloraką niepełnosprawnością?
5
6
7
8
  • Superwizja
9
10
  • Jak pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziećmi?
11
  • Jak pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziećmi?
12
13
14
15
16
  • Superwizja
17
  • Usłyszeć możliwości. Zastosowanie muzyki i jej elementów w pracy z osobami z niepełnosprawnościami.
18
  • Usłyszeć możliwości. Zastosowanie muzyki i jej elementów w pracy z osobami z niepełnosprawnościami.
  • Jak efektywnie prowadzić zajęcia edukacyjne w grupie dzieci z niepełnosprawnościami?
19
  • Jak efektywnie prowadzić zajęcia edukacyjne w grupie dzieci z niepełnosprawnościami?
20
21
22
23
24
  • Jak pracować z osobami z głęboką wieloraką niepełnosprawnością?
25
  • Jak pracować z osobami z głęboką wieloraką niepełnosprawnością?
26
27
28
29
  • Superwizja
30
31
  • Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?

Zamówione szkolenia

29 stycznia 2020
  • 29-29.01 Lębork
    Superwizja

31 stycznia 2020
  • 31-01.02 Szklana
    Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?

7 lutego 2020
  • 07-08.02 Aleksandrów Łódzki
    Jak przezwyciężać trudności w pracy z dorosłą osobą w spektrum autyzmu?

  • 07-08.02 Wejherowo
    Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?

14 lutego 2020
  • 14-15.02 Dębica
    Jak pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziećmi?

19 lutego 2020
  • 19-19.02 Lębork
    Superwizja

  • 19-19.02 Szklana
    Superwizja

21 lutego 2020
  • 21-22.02 Strzelce Opolskie
    Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić, ale nie mogą? (AAC)

28 lutego 2020
  • 28-29.02 Polkowice
    Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić, ale nie mogą? (AAC)