Szkolenia dla psychologów

Dlaczego „Strefa dobrych emocji’?. Emocje, dobre emocje, to klucz do rozwoju. Dobre emocje otwierają nas na na życie. Doświadczanie dobrych emocji zmienia nas radykalnie. Jak myślę o własnym życiu, to najbardziej wdzięczny jestem ludziom, którzy okazali mi pozytywne emocje. W doświadczaniu dobrych emocji, kryje się siła pozwalająca nam uwierzyć w siebie, dająca nam odwagę postawić w swoim życiu kolejne kroki i zmierzyć się z przeciwnościami. Dobre emocje najbardziej są nam potrzebne wtedy kiedy czujemy się mali, bezbronni, słabi, kiedy rozumiemy, że nie jesteśmy w porządku wobec innych, kiedy jesteśmy na życiowym zakręcie. Osoby z niepełnosprawnością intelektualną, z jakimi pracujemy, jeszcze bardziej takich emocji potrzebują. Dobre emocje to podstawa wszelkich oddziaływań terapeutycznych, wychowawczych i edukacyjnych. Dobre emocje budują dobre relacje. Relacje z innymi ludźmi najsilniej determinują jakość życia każdego z nas. Jeżeli otaczają nas pozytywni ludzie, to chce się żyć! Jeśli „czarne charaktery” to tylko w łeb sobie strzelić… Jakość życia naszych podopiecznych, także najsilniej zależy od jakości relacji z innymi ludźmi, w tym także z nami – specjalistami od terapii i nauczania.

Ostatnio zrozumiałem (pod wpływem mądrej lektury), że od pozytywnych emocji zależny jest nie tylko nasz rozwój społeczny, ale także – w najbardziej podstawowym zakresie – rozwój poznawczy i intelektualny. Każde pojęcie którym posługuje się nasz umysł, może być zrozumiałe, jeśli nacechowane jest emocją. Pojęcia od tych prostych, po najbardziej abstrakcyjne, mają dla nas znaczenie tylko wówczas jeśli potrafimy odnieść je do jakiegoś emocjonalnie znaczącego doświadczenia. Na przykład używając kubka doświadczamy praktycznej przyjemności z możliwości jego wykorzystania. Tylko dlatego rozumiemy czym są kubki! Ta prawidłowość dotyczy absolutnie wszystkich pojęć jakimi się posługujemy. Nasze poznanie, nasze osiągnięcia, cała nauka i nasza ludzka cywilizacja zbudowana jest na pozytywnych emocjach.

W ofercie Strefy Dobrych Emocji stawiamy na merytoryczną jakość szkoleń i ich praktyczną przydatność w pracy specjalistów zajmujących się wspieraniem osób z niepełnosprawnością intelektualną.

Dla mnie bardzo ważne jest, aby prowadzący szkolenia nie tylko dobrze rozumieli to co przekazują, ale i czuli przekazywane treści. Aby wiedza, którą się dzielą była dla nich osobiście ważna. Aby doświadczenie które mają, wynikało z ich rozwoju zawodowego.

Ponad to, prowadzący szkolenia, oprócz zaangażowania, doświadczenia oraz kompetencji merytorycznych, powinni umieć uczyć innych. To bardzo ważne, aby kursanci nie nudzili się na zajęciach, a czas mijał im szybko w sympatycznej i miłej atmosferze. W ofercie Strefy Dobrych Emocji będę umieszczał wyłącznie szkolenia spełniające te kryteria.

Prowadziłem szkolenia w dużych miastach takich jak Poznań, Warszawa, Kraków. Konin, Gdańsk ale i w małych, takich jak Jaszkotle, Jeziernik czy Sikorzyno. Wszędzie tam spotykałem specjalistów mających potrzebę zawodowego rozwoju, otwartość na nowe doświadczenia i wymianę myśli. Mam nadzieję że kursy dla pedagogów, psychologów, logopedów i innych specjalistów pracujących z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie spełnią Państwa oczekiwania.

Szkolenia dla specjalistów pracujących z dziećmi i młodzieżą

Jak pracować niedyrektywnie z dziećmi niepełnosprawnymi?

Jak pracować z osobami z głęboką wieloraką niepełnosprawnością?

Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić, ale nie mogą?

Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?

Jak konstruować indywidualny program edukacyjno­-terapeutyczny?

O autyźmie relacyjnie

Proces wprowadzania dziecka z diagnozą spektrum autyzmu do grupy rówieśniczej

Szkolenia dla specjalistów pracujących z młodzieżą i dorosłymi

Jak rozwijać aktywność twórczą u osób niepełnosprawnych?

Model zatrudnienia wspomaganego „Znaleźć – Przeszkolić – Utrzymać”

Narzędzia coachingowe w doradztwie zawodowym

Rozmowa doradcza, jako kluczowa umiejętność w pracy doradcy zawodowego

Rola terapeuty w kształtowaniu przestrzeni sprzyjającej rozwijaniu autonomii osobistej…

Luty 2019

ponwtśrczwptsobnie
1
  • Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?
2
  • Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?
  • Superwizja
3
4
5
  • Superwizja
6
  • Superwizja
7
  • Superwizja
8
  • Zastosowanie muzyki i jej elementów w pracy z osobami z niepełnosprawnościami
9
  • Zastosowanie muzyki i jej elementów w pracy z osobami z niepełnosprawnościami
10
  • Zastosowanie muzyki i jej elementów w pracy z osobami z niepełnosprawnościami.
11
  • Zastosowanie muzyki i jej elementów w pracy z osobami z niepełnosprawnościami.
12
13
14
  • Superwizja
15
  • Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?
16
  • Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?
17
18
19
  • Superwizja
20
21
22
  • Jak pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziećmi?
  • Rola terapeuty w kształtowaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną
23
  • Jak pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziećmi?
  • Rola terapeuty w kształtowaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną
24
25
26
27
  • Superwizja
28

Zamówione szkolenia

19 lutego 2019
  • 19-19.02 Kup
    Superwizja

22 lutego 2019
  • 22-23.02 Warszawa
    Rola terapeuty...

  • 22-23.02 Bydgoszcz
    Jak pracować...

27 lutego 2019
  • 27-27.02 Warszawa
    Superwizja

1 marca 2019
  • 01-02.03 Bydgoszcz
    Jak pracować...

  • 01-02.03 Warszawa
    Rola terapeuty...

5 marca 2019
  • 05-05.03 Pułtusk
    Szkolenie rady...

7 marca 2019
  • 07-07.03 Poznań
    Superwizja

9 marca 2019
  • 09-09.03 Mosina
    Superwizja