| | | | 1- Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?
Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka? Miejsce: Kraków
• | 2- Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?
Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka? Miejsce: Kraków
- Superwizja
Superwizja Miejsce: Mosina
• • | 3 |
4 | 5- Superwizja
Superwizja Miejsce: Hrubieszów
• | 6- Superwizja
Superwizja Miejsce: Matczyn,
• | 7- Superwizja
Superwizja Miejsce: Poznań
• | 8- Zastosowanie muzyki i jej elementów w pracy z osobami z niepełnosprawnościami
Zastosowanie muzyki i jej elementów w pracy z osobami z niepełnosprawnościami Miejsce: Warszawa
• | 9- Zastosowanie muzyki i jej elementów w pracy z osobami z niepełnosprawnościami
Zastosowanie muzyki i jej elementów w pracy z osobami z niepełnosprawnościami Miejsce: Warszawa
• | 10- Zastosowanie muzyki i jej elementów w pracy z osobami z niepełnosprawnościami.
Zastosowanie muzyki i jej elementów w pracy z osobami z niepełnosprawnościami. Miejsce: Sikorzyno
• |
11- Zastosowanie muzyki i jej elementów w pracy z osobami z niepełnosprawnościami.
Zastosowanie muzyki i jej elementów w pracy z osobami z niepełnosprawnościami. Miejsce: Sikorzyno
• | 12 | 13 | 14- Superwizja
Superwizja Miejsce: Pruszcz Gdański
• | 15- Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?
Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka? Miejsce: Wrocław
• | 16- Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?
Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka? Miejsce: Wrocław
• | 17 |
18 | | 20 | 21 | 22- Jak pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziećmi?
Jak pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziećmi? Miejsce: Bydgoszcz
- Rola terapeuty w kształtowaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną
Rola terapeuty w kształtowaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną Miejsce: Warszawa
• • | 23- Jak pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziećmi?
Jak pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziećmi? Miejsce: Bydgoszcz
- Rola terapeuty w kształtowaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną
Rola terapeuty w kształtowaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną Miejsce: Warszawa
• • | 24 |
25 | 26 | 27- Superwizja
Superwizja Miejsce: Warszawa
• | 28 | | | |