Zapraszamy do udziału w kursach terapeutycznych i szkoleniach dla terapeutów i pracujących z osobami z deficytami intelektualnymi i niepełnosprawnością fizyczną. Kursy i szkolenia dotyczą metod pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Zajęcia prowadzą doświadczeni trenerzy-terapeuci, posiadający duże doświadczenie pedagogiczne i terapeutyczne.

Zasady zamawiania szkoleń

Szkolenia odbywać się mogą w każdym miejscu w Polsce w którym zbierze się chętna grupa. Organizator zapraszający nas na szkolenie musi zapewnić odpowiednie miejsce, w którym będzie możliwość jego przeprowadzenia. Cena szkolenia umieszczona jest przy ofercie każdego ze szkoleń. Zapraszamy do udziału w już zorganizowanych spotkaniach na terenie całej polski. Instytucje mogą zapłacić za szkolenie po jego przeprowadzeniu. Osoby fizyczne – gotówką podczas szkolenia.

Więcej informacji pod nr tel: +48 508 475 965

Szkolenia dla specjalistów pracujących z dziećmi i młodzieżą

Jak pracować niedyrektywnie z dziećmi niepełnosprawnymi?

Jak pracować z osobami z głęboką wieloraką niepełnosprawnością?

Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić, ale nie mogą? (Szkolenie – AAC)

Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?

Jak konstruować program pracy i radzić sobie z zachowaniami trudnymi dzieci?

O autyzmie relacyjnie

Wsparcie i edukacja rodziców dziecka przebywającego na oddziale neonatologicznym i po jego wyjściu ze szpitala

Zastosowanie muzyki i jej elementów w pracy z osobami z niepełnosprawnościami

Jak efektywnie prowadzić zajęcia edukacyjne w grupie dzieci z niepełnosprawnościami?

Szkolenia dla specjalistów pracujących z młodzieżą i dorosłymi

Jak rozwijać aktywność twórczą u osób niepełnosprawnych?

Rola terapeuty w rozwijaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób…

Jak przezwyciężać trudności w pracy z dorosłą osobą w spektrum autyzmu?

Szkolenia dla rodziców

Jak przezwycieżać trudności w kontakcie z osobą w spektrum autyzmu?

Jak rodzina może wspierać dziecko w spektrum autyzmu na drodze ku samodzielności?

Kwiecień 2019

ponwtśrczwptsobnie
1
2
  • Konferencja
3
  • Superwizja
4
  • Konferencja
5
  • Jak konstruować program pracy i radzić sobie z zachowaniami trudnymi dzieci?
  • Rola terapeuty w kształtowaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób z niepełnosprawnościami.
6
  • Jak konstruować program pracy i radzić sobie z zachowaniami trudnymi dzieci?
  • Rola terapeuty w kształtowaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób z niepełnosprawnościami.
7
  • Konferencja
8
9
  • Superwizja
10
11
  • Superwizja
12
  • Jak pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziećmi?
13
  • Jak pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziećmi?
  • Rola terapeuty w kształtowaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną.
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Zamówione szkolenia

8 maja 2019
  • 08-08.05 Warszawa
    Superwizja

9 maja 2019
  • 09-09.05 Poznań
    Superwizja

10 maja 2019
  • 10-11.05 Bielsko Biała
    Jak pracować...

11 maja 2019
  • 11-12.05 Cieszyn
    Zastosowanie muzyki...

14 maja 2019
  • 14-14.05 Kup
    Superwizja

15 maja 2019
  • 15-15.05 Warszawa
    Superwizja

18 maja 2019
  • 18-19.05 Orneta
    Jak nauczyć...

  • 18-18.05 Mosina
    Superwizja

20 maja 2019
  • 20-20.05 Suwałki
    Konferencja