Zapraszamy do udziału w kursach terapeutycznych i szkoleniach dla terapeutów i pracujących z osobami z deficytami intelektualnymi i niepełnosprawnością fizyczną. Kursy i szkolenia dotyczą metod pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Zajęcia prowadzą doświadczeni trenerzy-terapeuci, posiadający duże doświadczenie pedagogiczne i terapeutyczne.

Zasady zamawiania szkoleń

Szkolenia odbywać się mogą w każdym miejscu w Polsce w którym zbierze się chętna grupa. Organizator zapraszający nas na szkolenie musi zapewnić odpowiednie miejsce, w którym będzie możliwość jego przeprowadzenia. Cena szkolenia umieszczona jest przy ofercie każdego ze szkoleń. Zapraszamy do udziału w już zorganizowanych spotkaniach na terenie całej polski. Instytucje mogą zapłacić za szkolenie po jego przeprowadzeniu. Osoby fizyczne – gotówką podczas szkolenia.

Więcej informacji pod nr tel: +48 508 475 965

Szkolenia dla specjalistów pracujących z dziećmi i młodzieżą

Jak pracować niedyrektywnie z dziećmi niepełnosprawnymi?

Jak pracować z osobami z głęboką wieloraką niepełnosprawnością?

Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić, ale nie mogą? (Szkolenie – AAC)

Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?

Jak konstruować program pracy i radzić sobie z zachowaniami trudnymi dzieci?

O autyzmie relacyjnie

Wsparcie i edukacja rodziców dziecka przebywającego na oddziale neonatologicznym i po jego wyjściu ze szpitala

Zastosowanie muzyki i jej elementów w pracy z osobami z niepełnosprawnościami

Jak efektywnie prowadzić zajęcia edukacyjne w grupie dzieci z niepełnosprawnościami?

Szkolenia dla specjalistów pracujących z młodzieżą i dorosłymi

Jak rozwijać aktywność twórczą u osób niepełnosprawnych?

Rola terapeuty w rozwijaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób…

Jak przezwyciężać trudności w pracy z dorosłą osobą w spektrum autyzmu?

Szkolenia dla rodziców

Jak przezwycieżać trudności w kontakcie z osobą w spektrum autyzmu?

Jak rodzina może wspierać dziecko w spektrum autyzmu na drodze ku samodzielności?

Marzec 2019

ponwtśrczwptsobnie
1
  • Jak pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziećmi?
  • Rola terapeuty w kształtowaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną
2
  • Jak pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziećmi?
  • Rola terapeuty w kształtowaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną
3
4
5
  • Szkolenie rady pedagogicznej
6
7
  • Superwizja
8
9
  • Superwizja
10
11
12
13
  • Superwizja
14
15
  • Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?
16
  • Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?
17
18
19
  • Superwizja
20
21
22
  • Ja nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić, ale nie mogą? (AAC)
23
  • Ja nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić, ale nie mogą? (AAC)
24
25
26
27
  • Superwizja
28
29
30
31

Zamówione szkolenia

27 marca 2019
  • 27-27.03 Warszawa
    Superwizja

2 kwietnia 2019
  • 02-02.04 Leszno
    Konferencja

3 kwietnia 2019
  • 03-03.04 Warszawa
    Superwizja

4 kwietnia 2019
  • 04-04.04 Hrubieszów
    Konferencja

5 kwietnia 2019
  • 05-06.04 Elbląg
    Rola terapeuty...

  • 05-06.04 Hrubieszów
    Jak konstruować...

7 kwietnia 2019
  • 07-07.04 Łomża
    Konferencja

9 kwietnia 2019
  • 09-09.04 Kup
    Superwizja

10 kwietnia 2019
  • 10-11.04 Matczyn
    Superwizja