Strefa dobrych emocji Jacek Kielin

Szkolenia

Proponujemy Państwu najwyższej jakości profesjonalne szkolenia z tematyki szeroko rozumianej terapii i edukacji dzieci i osób dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną i fizyczną oraz autyzmem. Prowadzimy je na terenie całej Polski. W ostatnich trzech latach przeszkoliliśmy ponad 2500 osób na ponad 120 szkoleniach i superwizjach. Byliśmy nie tylko w Poznaniu, Wrocławiu czy Warszawie, ale także w Chojnicach, Przasnyszu czy Sikorzynie – wszędzie gdzie była taka potrzeba. Szkolenia prowadzą bardzo dobrze przygotowani do tego specjaliści – praktycy. Dobre szkolenie nie polega na prostym przekazaniu wiedzy. Powinno ono kształtować osobę specjalisty, wpływać na jego emocje, poruszać jego wnętrze. Nasze kursy dla nauczycieli, terapeutów oraz opiekunów, którzy chcą lepiej pracować z osobami z niepełnosprawnościami i autyzmem, mają za zadanie nie tylko wyposażyć w nową wiedzę, ale przede wszystkim dawać na ręki nowe umiejętności i dodawać nowej energii i chęci do spotkania ze swoim podopiecznym.

Szkolenia dla specjalistów pracujących z dziećmi i młodzieżą

Jak pracować niedyrektywnie z dziećmi niepełnosprawnymi?

Jak pracować z osobami z głęboką wieloraką niepełnosprawnością?

Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić, ale nie mogą? (Szkolenie – AAC)

Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?

Jak konstruować program pracy i radzić sobie z zachowaniami trudnymi dzieci?

Rozwijanie kompetencji społeczno-emocjonalnych dziecka ze spektrum autyzmu. (O autyzmie relacyjnie)

Wsparcie i edukacja rodziców dziecka przebywającego na oddziale neonatologicznym i po jego wyjściu ze szpitala

Zastosowanie muzyki i jej elementów w pracy z osobami z niepełnosprawnościami

Jak efektywnie prowadzić zajęcia edukacyjne w grupie dzieci z niepełnosprawnościami?

Wrodzona kreatywność – Rola muzyki w rozwoju człowieka

Szkolenia dla specjalistów pracujących z młodzieżą i dorosłymi

Jak rozwijać aktywność twórczą u osób niepełnosprawnych?

Rola terapeuty w rozwijaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób…

Jak przezwyciężać trudności w pracy z dorosłą osobą w spektrum autyzmu?

Szkolenia dla rodziców

Jak przezwycieżać trudności w kontakcie z osobą w spektrum autyzmu?

Jak rodzina może wspierać dziecko z wyzwaniami rozwojowymi na drodze ku samodzielności?

Wyjątkowość naszych szkoleń

Proponowane przez nas szkolenia nie są przypadkowe. Mają wspólny mianownik. Ważniejsza od metody jest relacja, jaką buduje specjalista z osobą potrzebującą pomocy. Nasz pomysł na drugiego człowieka, choćby dziecka z niepełnosprawnością, nie ma żadnej wartości, bez zauważenia perspektywy i wysłuchania tego, komu pomagamy.

Tak modnego ostatnio podejścia proaktywnego można nauczyć się na szkoleniu „Jak pracować niedyrektywnie…”. Rozwinięciem tego szkolenia dla nauczycieli pracujących z osobami mającymi problemy w komunikowaniu się jest warsztat wprowadzający w tajniki alternatywnych metod komunikacji (AAC): „Jak nauczyć porozumiewania się dzieci…” Przeciwieństwem niedyrektywności jest dyrektywność, której tajniki można zgłębić na szkoleniu : „Jak efektywnie prowadzić zajęcia edukacyjne…”, które w przystępny sposób przygotowuje nauczyciela do prowadzenia każdej lekcji. To szkolenie dla nauczycieli, którzy chcieliby zwiększyć skuteczność swojego nauczania.

W naszej ofercie mamy pozycje wyjątkowe: Bardzo mało jest szkoleń przeznaczonych dla osób pracujących z osobami dorosłymi np. w WTZ-tach czy ŚDS-iach . Absolutnie podstawowym szkleniem dla tej grupy specjalistów jest szkolenie Adriany Domachowskiej-Mandziak: „Rola terapeuty w kształtowaniu autonomii osobistej dorosłych osób z niepełnosprawnościami”. Szkolenia Dominiki Dopierały – prezeski Fundacji Nordoff Robbins Polska – w bardzo przystępny sposób wyposażą nauczycieli w umiejętności wykorzystania elementów muzyki w trakcie każdej terapii bądź nauczania. Są to szkolenia pełne muzyki, ruchu i pozytywnych emocji. Osobne szkolenie znajdą specjaliści zajmujący się trapią osób z głęboką wieloraką niepełnosprawnością, jak i ci którzy chcą nauczyć się postępowania z rodzicami swoich uczniów.

Wspieramy także bezpośrednio poszczególne zespoły specjalistów na superwizjach. Superwizje to najlepsza droga do podniesienia własnych kompetencji nauczycielskich i terapeutycznych.

Autyzm szkolenia dla nauczycieli

W naszej ofercie mamy specjalne szkolenia dedykowane nauczycielom pracującym z osobami w spektrum autyzmu. Szkolenia te prowadzą osoby, które całe swoje życie zawodowe związały z tym tematem. Fundamentalnym wprowadzeniem do problematyki pracy z dziećmi z autyzmem jest szkolenie Pauliny Gołaski „O autyzmie relacyjnie”. Pracę z dorosłymi osobami w spektrum autyzmu omawia na swoim szkoleniu Anna Janiak. Tytuł szkolenia: „Jak przezwyciężać trudności w pracy z dorosłą osobą w spektrum autyzmu?”.

Anna Janiak – prywatnie matka dziecka w spektrum autyzmu – prowadzi także warsztaty dla rodziców dzieci z autyzmem i innymi wyzwaniami rozwojowymi. Polecamy!

Zasady zamawiania szkoleń

Szkolenia odbywać się mogą w każdym miejscu w Polsce w którym zbierze się chętna grupa. Organizator zapraszający nas na szkolenie musi zapewnić odpowiednie miejsce, w którym będzie możliwość jego przeprowadzenia. Cena szkolenia umieszczona jest przy ofercie każdego ze szkoleń. Pojedyncze osoby zapraszamy do udziału w już zorganizowanych szkoleniach na terenie całej Polski. Instytucje mogą zapłacić za szkolenie przelewem po jego przeprowadzeniu. Osoby fizyczne – gotówką podczas szkolenia. Kontakt: biuro@jacekkielin.pl, tel. 508 475 965

Grudzień 2019

ponwtśrczwptsobnie
1
  • Jak pracować z osobami z głęboką wieloraką niepełnosprawnością?
2
  • Jak pracować z osobami z głęboką wieloraką niepełnosprawnością?
3
4
  • Superwizja
5
  • Szkolenie rady pedagogicznej
6
  • Ja pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziećmi?
7
  • Ja pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziećmi?
8
  • Jak pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziećmi?
9
  • Jak pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziećmi?
10
  • Superwizja
11
  • Superwizja
12
  • Superwizja
13
  • Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić, ale nie mogą? (AAC)
  • Rola terapeuty w kształtowaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób z niepełnosprawnościami.
14
  • Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić, ale nie mogą? (AAC)
  • Rola terapeuty w kształtowaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób z niepełnosprawnościami.
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
  • Rola terapeuty w kształtowaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną.
28
  • Rola terapeuty w kształtowaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną.
29
30
31

Zamówione szkolenia

27 grudnia 2019
  • 27-28.12 Lublin
    Rola terapeuty w kształtowaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną.

3 stycznia 2020
  • 03-04.01 Szklana k. Miechucina
    Jak pracować z osobami z głęboką wieloraką niepełnosprawnością?

8 stycznia 2020
  • 08-08.01 Lębork
    Superwizja

11 stycznia 2020
  • 11-12.01 Płock
    Jak pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziećmi?

16 stycznia 2020
  • 16-16.01 Pruszcz Gdański
    Superwizja

18 stycznia 2020
  • 18-19.01 Wejherowo
    Jak efektywnie prowadzić zajęcia edukacyjne w grupie dzieci z niepełnosprawnościami?

24 stycznia 2020
  • 24-25.01 Radom
    Jak pracować z osobami z głęboką wieloraką niepełnosprawnością?

29 stycznia 2020
  • 29-29.01 Lębork
    Superwizja

31 stycznia 2020
  • 31-01.02 Tarnów
    Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić, ale nie mogą?