Zapraszamy do udziału w kursach terapeutycznych i szkoleniach dla terapeutów i pracujących z osobami z deficytami intelektualnymi i niepełnosprawnością fizyczną. Kursy i szkolenia dotyczą metod pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Zajęcia prowadzą doświadczeni trenerzy-terapeuci, posiadający duże doświadczenie pedagogiczne i terapeutyczne.

Zasady zamawiania szkoleń

Szkolenia odbywać się mogą w każdym miejscu w Polsce w którym zbierze się chętna grupa. Organizator zapraszający nas na szkolenie musi zapewnić odpowiednie miejsce, w którym będzie możliwość jego przeprowadzenia. Cena szkolenia umieszczona jest przy ofercie każdego ze szkoleń. Zapraszamy do udziału w już zorganizowanych spotkaniach na terenie całej polski. Instytucje mogą zapłacić za szkolenie po jego przeprowadzeniu. Osoby fizyczne – gotówką podczas szkolenia.

Więcej informacji pod nr tel: +48 508 475 965

Szkolenia dla specjalistów pracujących z dziećmi i młodzieżą

Jak pracować niedyrektywnie z dziećmi niepełnosprawnymi?

Jak pracować z osobami z głęboką wieloraką niepełnosprawnością?

Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić, ale nie mogą? (AAC)

Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?

Jak konstruować program pracy i radzić sobie z zachowaniami trudnymi dzieci?

O autyzmie relacyjnie

Wsparcie i edukacja rodziców dziecka przebywającego na oddziale neonatologicznym i po jego wyjściu ze szpitala

Zastosowanie muzyki i jej elementów w pracy z osobami z niepełnosprawnościami

Szkolenia dla specjalistów pracujących z młodzieżą i dorosłymi

Jak rozwijać aktywność twórczą u osób niepełnosprawnych?

Model zatrudnienia wspomaganego „Znaleźć – Przeszkolić – Utrzymać”

Narzędzia coachingowe w doradztwie zawodowym

Rozmowa doradcza, jako kluczowa umiejętność w pracy doradcy zawodowego

Rola terapeuty w rozwijaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób…

Styczeń 2019

ponwtśrczwptsobnie
1
2
3
4
  • Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić, ale nie mogą? (AAC)
5
  • Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić, ale nie mogą? (AAC)
  • Superwizja
6
7
8
9
10
11
  • Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?
  • Rola terapeuty w kształtowaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną.
12
  • Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?
  • Rola terapeuty w kształtowaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną.
13
14
15
  • Superwizja
16
17
18
19
20
  • Spotkanie ze studentami
21
22
  • Superwizja
23
  • Superwizja
24
25
  • Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?
26
  • Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?
27
28
29
30
31
  • Superwizja

Zamówione szkolenia

20 stycznia 2019
  • 20-20.01 Poznań
    Spotkanie ze...

22 stycznia 2019
  • 22-22.01 Pruszcz Gdański
    Superwizja

23 stycznia 2019
  • 23-23.01 Lębork
    Superwizja

25 stycznia 2019
  • 25-26.01 Warszawa
    Jak pracować...

31 stycznia 2019
  • 31-31.01 Pruszcz Gdański
    Superwizja

1 lutego 2019
  • 01-02.02 Kraków
    Jak pracować...

2 lutego 2019
  • 02-02.02 Mosina
    Superwizja

5 lutego 2019
  • 05-05.02 Hrubieszów
    Superwizja

6 lutego 2019
  • 06-06.02 Matczyn,
    Superwizja