Zapraszamy do udziału w kursach terapeutycznych i szkoleniach dla terapeutów i pracujących z osobami z deficytami intelektualnymi i niepełnosprawnością fizyczną. Kursy i szkolenia dotyczą metod pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Zajęcia prowadzą doświadczeni trenerzy-terapeuci, posiadający duże doświadczenie pedagogiczne i terapeutyczne.

Zasady zamawiania szkoleń

Szkolenia odbywać się mogą w każdym miejscu w Polsce w którym zbierze się chętna grupa. Organizator zapraszający nas na szkolenie musi zapewnić odpowiednie miejsce, w którym będzie możliwość jego przeprowadzenia. Cena szkolenia umieszczona jest przy ofercie każdego ze szkoleń. Zapraszamy do udziału w już zorganizowanych spotkaniach na terenie całej polski. Instytucje mogą zapłacić za szkolenie po jego przeprowadzeniu. Osoby fizyczne – gotówką podczas szkolenia.

Więcej informacji pod nr tel: +48 508 475 965

Szkolenia dla specjalistów pracujących z dziećmi i młodzieżą

Jak pracować niedyrektywnie z dziećmi niepełnosprawnymi?

Jak pracować z osobami z głęboką wieloraką niepełnosprawnością?

Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić, ale nie mogą? (AAC)

Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?

Jak konstruować program pracy i radzić sobie z zachowaniami trudnymi dzieci?

Terapia oparta na refleksyjności, czyli jak wspierać rozwój umysłu dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu

Proces wprowadzania dziecka z diagnozą spektrum autyzmu do grupy rówieśniczej

Podstawy efektywnej pracy z dziećmi przedszkolnymi.

Zastosowanie muzyki i jej elementów w pracy z osobami z niepełnosprawnościami

Szkolenia dla specjalistów pracujących z młodzieżą i dorosłymi

Jak rozwijać aktywność twórczą u osób niepełnosprawnych?

Model zatrudnienia wspomaganego „Znaleźć – Przeszkolić – Utrzymać”

Narzędzia coachingowe w doradztwie zawodowym

Rozmowa doradcza, jako kluczowa umiejętność w pracy doradcy zawodowego

Rola terapeuty w rozwijaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób…

Październik 2017

pon wt śr czw pt sob nie
1
2
3
  • Superwizja
4
5
6
  • Jak pracować z osobami z głęboką wieloraką niepełnosprawnością?
7
  • Jak pracować z osobami z głęboką wieloraką niepełnosprawnością?
8
9
10
11
12
13
  • Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić, ale nie mogą? (AAC)
  • Zastosowanie muzyki i jej elementów w pracy z osobami z niepełnosprawnościami
14
  • Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić, ale nie mogą? (AAC)
  • Zastosowanie muzyki i jej elementów w pracy z osobami z niepełnosprawnościami
15
16
17
18
19
20
21
22
23
  • Superwizja
24
  • Superwizja
25
26
  • Superwizja
27
  • Superwizja
28
  • Rola terapeuty w kształtowaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną.
29
  • Rola terapeuty w kształtowaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną.
30
31

Zamówione szkolenia

23 października 2017
  • 23-23.10 Lublin
    Superwizja

24 października 2017
  • 24-24.10 Lublin
    Superwizja

26 października 2017
  • 26-26.10 Lublin
    Superwizja

27 października 2017
  • 27-27.10 Matczyn
    Superwizja

28 października 2017
  • 28-29.10 Lublin
    Rola terapeuty w kształtowaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną.

8 listopada 2017
  • 08-08.11 Opole, 46-020 Opole
    Konferencja

14 listopada 2017
  • 14-14.11 Barlinek, 74-320 Barlinek
    Superwizja

17 listopada 2017
  • 17-18.11 Kołobrzeg
    Jak pracowac niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziećmi?

20 listopada 2017
  • 20-20.11 Lublin
    Superwizja