Zapraszamy do udziału w kursach terapeutycznych i szkoleniach dla terapeutów i pracujących z osobami z deficytami intelektualnymi i niepełnosprawnością fizyczną. Kursy i szkolenia dotyczą metod pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Zajęcia prowadzą doświadczeni trenerzy-terapeuci, posiadający duże doświadczenie pedagogiczne i terapeutyczne.

Zasady zamawiania szkoleń

Szkolenia odbywać się mogą w każdym miejscu w Polsce w którym zbierze się chętna grupa. Organizator zapraszający nas na szkolenie musi zapewnić odpowiednie miejsce, w którym będzie możliwość jego przeprowadzenia. Cena szkolenia umieszczona jest przy ofercie każdego ze szkoleń. Zapraszamy do udziału w już zorganizowanych spotkaniach na terenie całej polski. Instytucje mogą zapłacić za szkolenie po jego przeprowadzeniu. Osoby fizyczne – gotówką podczas szkolenia.

Więcej informacji pod nr tel: +48 508 475 965

Szkolenia dla specjalistów pracujących z dziećmi i młodzieżą

Jak pracować niedyrektywnie z dziećmi niepełnosprawnymi?

Jak pracować z osobami z głęboką wieloraką niepełnosprawnością?

Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić, ale nie mogą? (AAC)

Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?

Jak konstruować indywidualny program edukacyjno­-terapeutyczny?

Terapia oparta na refleksyjności, czyli jak wspierać rozwój umysłu dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu

Proces wprowadzania dziecka z diagnozą spektrum autyzmu do grupy rówieśniczej

Podstawy efektywnej pracy z dziećmi przedszkolnymi.

Szkolenia dla specjalistów pracujących z młodzieżą i dorosłymi

Jak rozwijać aktywność twórczą u osób niepełnosprawnych?

Model zatrudnienia wspomaganego „Znaleźć – Przeszkolić – Utrzymać”

Narzędzia coachingowe w doradztwie zawodowym

Rozmowa doradcza, jako kluczowa umiejętność w pracy doradcy zawodowego

Rola terapeuty w rozwijaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób…

Luty 2017

pon wt śr czw pt sob nie
1
  • Superwizja
2
3
  • Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?
4
  • Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?
5
6
7
8
  • Superwizja
9
10
11
12
13
14
15
  • Superwizja
16
  • Superwizja
17
18
  • Jak rozwijać aktywność twórczą u osób niepełnosprawnych?
19
  • Jak rozwijać aktywność twórczą u osób niepełnosprawnych?
20
21
  • Superwizja
22
23
  • Strefa Dialogu
24
  • Jak pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziećmi?
25
  • Jak pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziećmi?
26
27
28

Zamówione szkolenia

23 lutego 2017
  • 23-23.02 Poznań
    Strefa Dialogu

24 lutego 2017
  • 24-25.02 Rydzyna
    Jak pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziećmi?

1 marca 2017
  • 01-01.03 Warszawa
    Superwizja

3 marca 2017
  • 03-04.03 Zduńska Wola
    Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciały by mówić ale nie mogą? (AAC)

9 marca 2017
  • 09-09.03 Barlinek
    Superwizja

10 marca 2017
  • 10-11.03 Kąty Wrocławskie
    Jak nauczyć porozumiewania się dzieci... (AAC)

15 marca 2017
  • 15-15.03 Puck
    Superwizja

16 marca 2017
  • 16-16.03 Sopot
    Superwizja

17 marca 2017
  • 17-18.03 Nieporęt
    Jak konstruować IPET?