Zapraszamy do udziału w kursach terapeutycznych i szkoleniach dla terapeutów i pracujących z osobami z deficytami intelektualnymi i niepełnosprawnością fizyczną. Kursy i szkolenia dotyczą metod pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Zajęcia prowadzą doświadczeni trenerzy-terapeuci, posiadający duże doświadczenie pedagogiczne i terapeutyczne.

Zasady zamawiania szkoleń

Szkolenia odbywać się mogą w każdym miejscu w Polsce w którym zbierze się chętna grupa. Organizator zapraszający nas na szkolenie musi zapewnić odpowiednie miejsce, w którym będzie możliwość jego przeprowadzenia. Cena szkolenia umieszczona jest przy ofercie każdego ze szkoleń. Zapraszamy do udziału w już zorganizowanych spotkaniach na terenie całej polski. Instytucje mogą zapłacić za szkolenie po jego przeprowadzeniu. Osoby fizyczne – gotówką podczas szkolenia.

Więcej informacji pod nr tel: +48 508 475 965

Szkolenia dla specjalistów pracujących z dziećmi i młodzieżą

Jak pracować niedyrektywnie z dziećmi niepełnosprawnymi?

Jak pracować z osobami z głęboką wieloraką niepełnosprawnością?

Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić, ale nie mogą? (AAC)

Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?

Jak konstruować indywidualny program edukacyjno­-terapeutyczny?

Terapia oparta na refleksyjności, czyli jak wspierać rozwój umysłu dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu

Proces wprowadzania dziecka z diagnozą spektrum autyzmu do grupy rówieśniczej

Podstawy efektywnej pracy z dziećmi przedszkolnymi.

Zastosowanie muzyki i jej elementów w pracy z osobami z niepełnosprawnościami

Szkolenia dla specjalistów pracujących z młodzieżą i dorosłymi

Jak rozwijać aktywność twórczą u osób niepełnosprawnych?

Model zatrudnienia wspomaganego „Znaleźć – Przeszkolić – Utrzymać”

Narzędzia coachingowe w doradztwie zawodowym

Rozmowa doradcza, jako kluczowa umiejętność w pracy doradcy zawodowego

Rola terapeuty w rozwijaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób…

Kwiecień 2017

pon wt śr czw pt sob nie
1
  • Jak pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziećmi?
2
  • Jak pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziećmi?
3
4
5
  • Superwizja
6
  • Rola terapeuty w rozwijaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną
7
  • Rola terapeuty w rozwijaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić ale nie mogą? (AAC)
8
  • Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić ale nie mogą? (AAC)
9
10
11
  • Spotkanie z rodzicami. (Światowy dzień autyzmu)
12
  • Superwizja
13
14
15
16
17
18
19
  • Superwizja
20
  • Superwizja
21
  • Jak nauczyć porozumiewanie się --- (AAC)
22
  • Jak nauczyć porozumiewanie się --- (AAC)
23
24
25
26
27
28
29
30

Zamówione szkolenia

10 maja 2017
  • 10-10.05 Puck
    Superwizja

11 maja 2017
  • 11-11.05 Sopot
    Superwizja

16 maja 2017
  • 16-16.05 Lębork
    Superwizja

18 maja 2017
  • 18-18.05 Poznań
    Strefa Dialogu

23 maja 2017
  • 23-23.05 Barlinek
    Superwizja

25 maja 2017
  • 25-25.05 Chojnice
    Superwizja

26 maja 2017
  • 26-27.05 Lębork
    Zastosowanie muzyki i jej elementów w pracy z osobami z niepełnosprawnościami

27 maja 2017
  • 27-28.05 Matczyn
    Rola terapeuty w kształtowaniu autonomii osobistej i życiowej doroslych osób z niepełnosprawnością intelektualną

2 czerwca 2017
  • 02-03.06 Suwałki
    Jak pracować z osobami z głęboką wieloraką niepełnosprawnością?