Zapraszamy do udziału w kursach terapeutycznych i szkoleniach dla terapeutów i pracujących z osobami z deficytami intelektualnymi i niepełnosprawnością fizyczną. Kursy i szkolenia dotyczą metod pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Zajęcia prowadzą doświadczeni trenerzy-terapeuci, posiadający duże doświadczenie pedagogiczne i terapeutyczne.

Zasady zamawiania szkoleń

Szkolenia odbywać się mogą w każdym miejscu w Polsce w którym zbierze się chętna grupa. Organizator zapraszający nas na szkolenie musi zapewnić odpowiednie miejsce, w którym będzie możliwość jego przeprowadzenia. Cena szkolenia umieszczona jest przy ofercie każdego ze szkoleń. Zapraszamy do udziału w już zorganizowanych spotkaniach na terenie całej polski. Instytucje mogą zapłacić za szkolenie po jego przeprowadzeniu. Osoby fizyczne – gotówką podczas szkolenia.

Więcej informacji pod nr tel: +48 508 475 965

Szkolenia dla specjalistów pracujących z dziećmi i młodzieżą

Jak pracować niedyrektywnie z dziećmi niepełnosprawnymi?

Jak pracować z osobami z głęboką wieloraką niepełnosprawnością?

Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić, ale nie mogą? (AAC)

Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?

Jak konstruować indywidualny program edukacyjno­-terapeutyczny?

Terapia oparta na refleksyjności, czyli jak wspierać rozwój umysłu dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu

Proces wprowadzania dziecka z diagnozą spektrum autyzmu do grupy rówieśniczej

SUPERWIZJE

Podstawy efektywnej pracy z dziećmi przedszkolnymi.

Szkolenia dla specjalistów pracujących z młodzieżą i dorosłymi

Jak rozwijać aktywność twórczą u osób niepełnosprawnych?

Model zatrudnienia wspomaganego „Znaleźć – Przeszkolić – Utrzymać”

Narzędzia coachingowe w doradztwie zawodowym

Rozmowa doradcza, jako kluczowa umiejętność w pracy doradcy zawodowego

Rola terapeuty w rozwijaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób…

Styczeń 2017

pon wt śr czw pt sob nie
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
  • Superwizja
13
  • Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?
  • Rola terapeuty w rozijaniu autonomii osobistej i życiowej dorołych osób z niepełnosprawnoscia intelektualną.
14
  • Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?
  • Rola terapeuty w rozijaniu autonomii osobistej i życiowej dorołych osób z niepełnosprawnoscia intelektualną.
15
16
17
  • Superwizja
18
  • Superwizja
19
20
  • Jak pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziecmi?
21
  • Jak pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziecmi?
  • Rola terapeuty w rozwijaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną
22
  • Rola terapeuty w rozwijaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną
23
24
25
  • Superwizja
26
  • Superwizja
27
  • Jak pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziećmi.
28
  • Jak pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziećmi.
29
30
31

Zamówione szkolenia

17 stycznia 2017
  • 17-17.01 Lębork
    Superwizja

18 stycznia 2017
  • 18-18.01 Pruszcz Gdański
    Superwizja

20 stycznia 2017
  • 20-21.01 Kaczyna k. Wadowic
    Jak pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziecmi?

21 stycznia 2017
  • 21-22.01 Zgierz
    Rola terapeuty w rozwijaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną

25 stycznia 2017
  • 25-25.01 Puck
    Superwizja

26 stycznia 2017
  • 26-26.01 Sopot
    Superwizja

27 stycznia 2017
  • 27-28.01 Działdowo
    Jak pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziećmi.

1 lutego 2017
  • 01-01.02 Barlinek
    Superwizja

3 lutego 2017
  • 03-04.02 Janów Lubelski
    Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?