Zapraszamy do udziału w kursach terapeutycznych i szkoleniach dla terapeutów i pracujących z osobami z deficytami intelektualnymi i niepełnosprawnością fizyczną. Kursy i szkolenia dotyczą metod pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Zajęcia prowadzą doświadczeni trenerzy-terapeuci, posiadający duże doświadczenie pedagogiczne i terapeutyczne.

Zasady zamawiania szkoleń

Szkolenia odbywać się mogą w każdym miejscu w Polsce w którym zbierze się chętna grupa. Organizator zapraszający nas na szkolenie musi zapewnić odpowiednie miejsce, w którym będzie możliwość jego przeprowadzenia. Cena szkolenia umieszczona jest przy ofercie każdego ze szkoleń. Zapraszamy do udziału w już zorganizowanych spotkaniach na terenie całej polski. Instytucje mogą zapłacić za szkolenie po jego przeprowadzeniu. Osoby fizyczne – gotówką podczas szkolenia.

Więcej informacji pod nr tel: +48 508 475 965

Szkolenia dla specjalistów pracujących z dziećmi i młodzieżą

Jak pracować niedyrektywnie z dziećmi niepełnosprawnymi?

Jak pracować z osobami z głęboką wieloraką niepełnosprawnością?

Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić, ale nie mogą? (AAC)

Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?

Jak konstruować program pracy i radzić sobie z zachowaniami trudnymi dzieci?

Terapia oparta na refleksyjności, czyli jak wspierać rozwój umysłu dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu

Proces wprowadzania dziecka z diagnozą spektrum autyzmu do grupy rówieśniczej

Podstawy efektywnej pracy z dziećmi przedszkolnymi.

Zastosowanie muzyki i jej elementów w pracy z osobami z niepełnosprawnościami

Szkolenia dla specjalistów pracujących z młodzieżą i dorosłymi

Jak rozwijać aktywność twórczą u osób niepełnosprawnych?

Model zatrudnienia wspomaganego „Znaleźć – Przeszkolić – Utrzymać”

Narzędzia coachingowe w doradztwie zawodowym

Rozmowa doradcza, jako kluczowa umiejętność w pracy doradcy zawodowego

Rola terapeuty w rozwijaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób…

Grudzień 2017

pon wt śr czw pt sob nie
1
  • Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić, ale nie mogą? (AAC)
  • Zastosowanie muzyki i jej elementów w pracy z osobami z niepełnosprawnościami
2
  • Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić, ale nie mogą? (AAC)
  • Zastosowanie muzyki i jej elementów w pracy z osobami z niepełnosprawnościami
3
4
  • Superwizja
5
  • Superwizja
6
7
  • Jak pracować z osobami z głęboką wieloraką niepełnosprawnością?
8
  • Jak pracować z osobami z głęboką wieloraką niepełnosprawnością?
9
  • Superwizja
10
11
  • Superwizja
12
  • Superwizja
13
  • Superwizja
14
15
  • Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?
16
  • Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Zamówione szkolenia

13 grudnia 2017
  • 13-13.12 Poznań
    Superwizja

15 grudnia 2017
  • 15-16.12 Kisielice, 14-220 Kisielice
    Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?

11 stycznia 2018
  • 11-11.01 Bełchatów, Polska
    Superwizja

13 stycznia 2018
  • 13-14.01 Strzepcz
    Jak pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziećmi?

17 stycznia 2018
  • 17-17.01 Poznań
    Superwizja

20 stycznia 2018
  • 20-21.01 Staszów
    Jak pracowac z osobami z głęboką wieloraka niepełnosprawnością?

24 stycznia 2018
  • 24-24.01 Lębork
    Superwizja

25 stycznia 2018
  • 25-25.01 Matczyn, 24-200 Matczyn
    Superwizja

26 stycznia 2018
  • 26-27.01 Puławy
    Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?