Zapraszamy do udziału w kursach terapeutycznych i szkoleniach dla terapeutów i pracujących z osobami z deficytami intelektualnymi i niepełnosprawnością fizyczną. Kursy i szkolenia dotyczą metod pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Zajęcia prowadzą doświadczeni trenerzy-terapeuci, posiadający duże doświadczenie pedagogiczne i terapeutyczne.

Zasady zamawiania szkoleń

Szkolenia odbywać się mogą w każdym miejscu w Polsce w którym zbierze się chętna grupa. Organizator zapraszający nas na szkolenie musi zapewnić odpowiednie miejsce, w którym będzie możliwość jego przeprowadzenia. Cena szkolenia umieszczona jest przy ofercie każdego ze szkoleń. Zapraszamy do udziału w już zorganizowanych spotkaniach na terenie całej polski. Instytucje mogą zapłacić za szkolenie po jego przeprowadzeniu. Osoby fizyczne – gotówką podczas szkolenia.

Więcej informacji pod nr tel: +48 508 475 965

Szkolenia dla specjalistów pracujących z dziećmi i młodzieżą

Jak pracować niedyrektywnie z dziećmi niepełnosprawnymi?

Jak pracować z osobami z głęboką wieloraką niepełnosprawnością?

Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić, ale nie mogą? (AAC)

Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?

Jak konstruować indywidualny program edukacyjno­-terapeutyczny?

Terapia oparta na refleksyjności, czyli jak wspierać rozwój umysłu dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu

Proces wprowadzania dziecka z diagnozą spektrum autyzmu do grupy rówieśniczej

Podstawy efektywnej pracy z dziećmi przedszkolnymi.

Zastosowanie muzyki i jej elementów w pracy z osobami z niepełnosprawnościami

Szkolenia dla specjalistów pracujących z młodzieżą i dorosłymi

Jak rozwijać aktywność twórczą u osób niepełnosprawnych?

Model zatrudnienia wspomaganego „Znaleźć – Przeszkolić – Utrzymać”

Narzędzia coachingowe w doradztwie zawodowym

Rozmowa doradcza, jako kluczowa umiejętność w pracy doradcy zawodowego

Rola terapeuty w rozwijaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób…

Marzec 2017

pon wt śr czw pt sob nie
1
  • Superwizja
2
3
  • Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciały by mówić ale nie mogą? (AAC)
4
  • Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciały by mówić ale nie mogą? (AAC)
5
6
7
8
9
  • Superwizja
10
  • Jak nauczyć porozumiewania się dzieci... (AAC)
11
  • Jak nauczyć porozumiewania się dzieci... (AAC)
12
13
14
15
  • Superwizja
16
  • Superwizja
17
  • Jak konstruować IPET?
18
  • Jak konstruować IPET?
19
20
21
  • Superwizja
22
  • Superwizja
23
  • Superwizja
24
  • wykład
25
  • Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?
26
  • Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?
27
  • Konferencja
28
29
30
  • Rola terapeuty w rozwijaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • Superwizja
31
  • Rola terapeuty w rozwijaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną

Zamówione szkolenia

27 marca 2017
  • 27-27.03 Lublin
    Konferencja

30 marca 2017
  • 30-31.03 Zgierz
    Rola terapeuty w rozwijaniu autonomii osobistej i życiowej dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną

  • 30-30.03 Warszawa
    Superwizja

1 kwietnia 2017
  • 01-02.04 Gorzów Wielkopolski
    Jak pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziećmi?

5 kwietnia 2017
  • 05-05.04 Pruszcz Gdański
    Superwizja

6 kwietnia 2017
  • 06-06.04 Poznań
    Strefa Dialogu

7 kwietnia 2017
  • 07-08.04 Barlinek
    Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić ale nie mogą? (AAC)

11 kwietnia 2017
  • 11-11.04 Lębork
    Spotkanie z rodzicami. (Światowy dzień autyzmu)

12 kwietnia 2017
  • 12-12.04 Puck
    Superwizja