Zapraszamy do udziału w kursach terapeutycznych i szkoleniach dla terapeutów i pracujących z osobami z deficytami intelektualnymi i niepełnosprawnością fizyczną. Kursy i szkolenia dotyczą metod pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Zajęcia prowadzą doświadczeni trenerzy-terapeuci, posiadający duże doświadczenie pedagogiczne i terapeutyczne.

Zasady zamawiania szkoleń

Szkolenia odbywać się mogą w każdym miejscu w Polsce w którym zbierze się chętna grupa. Organizator zapraszający nas na szkolenie musi zapewnić odpowiednie miejsce, w którym będzie możliwość jego przeprowadzenia. Cena szkolenia umieszczona jest przy ofercie każdego ze szkoleń. Zapraszamy do udziału w już zorganizowanych spotkaniach na terenie całej polski. Instytucje mogą zapłacić za szkolenie po jego przeprowadzeniu. Osoby fizyczne – gotówką podczas szkolenia.

Więcej informacji pod nr tel: +48 508 475 965

Szkolenia dla specjalistów pracujących z dziećmi i młodzieżą

Jak pracować niedyrektywnie z dziećmi niepełnosprawnymi?

Jak pracować z osobami z głęboką wieloraką niepełnosprawnością?

Jak nauczyć porozumiewania się dzieci, które chciałyby mówić, ale nie mogą?

Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?

Jak konstruować indywidualny program edukacyjno­-terapeutyczny?

Terapia oparta na refleksyjności, czyli jak wspierać rozwój umysłu dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu

Proces wprowadzania dziecka z diagnozą spektrum autyzmu do grupy rówieśniczej

Szkolenia dla specjalistów pracujących z młodzieżą i dorosłymi

Jak rozwijać aktywność twórczą u osób niepełnosprawnych?

Model zatrudnienia wspomaganego „Znaleźć – Przeszkolić – Utrzymać”

Narzędzia coachingowe w doradztwie zawodowym

Rozmowa doradcza, jako kluczowa umiejętność w pracy doradcy zawodowego

Rola terapeuty w kształtowaniu przestrzeni sprzyjającej rozwijaniu autonomii osobistej…

Maj  2016
PWŚCPSN
 1
2345
  • Superwizja
    Początek: 5 maja 2016
    Koniec: 6 maja 2016
    Miejsce: Koszalin
6
  • Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?
    Początek: 6 maja 2016
    Koniec: 8 maja 2016
    Miejsce: Gdańsk
7
  • Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?
    Początek: 6 maja 2016
    Koniec: 8 maja 2016
    Miejsce: Gdańsk
  • Proces wprowadzania dziecka z diagnozą spektrum autyzmu do grupy rówieśniczej
    Początek: 7 maja 2016
    Koniec: 9 maja 2016
    Miejsce: Długopole-Zdrój
8
  • Proces wprowadzania dziecka z diagnozą spektrum autyzmu do grupy rówieśniczej
    Początek: 7 maja 2016
    Koniec: 9 maja 2016
    Miejsce: Długopole-Zdrój
9101112
  • Superwizja
    Początek: 12 maja 2016
    Koniec: 13 maja 2016
    Miejsce: Chojnice
    Opis: (A.Domachowska-Mandziak, M. Nawrocka)
  • Strefa Dialogu: Rozmawiamy o twórczości osób z niepełnosprawnością. g. 19. wstęp wolny
    Początek: 12 maja 2016
    Koniec: 13 maja 2016
    Miejsce: Dom Studencki Jowita, Zwierzyniecka 7, 60-813 Poznań
1314
  • Znaczenie pomocy nauczyciela w edukacji małego dziecka
    Początek: 14 maja 2016
    Koniec: 15 maja 2016
    Miejsce: Chojnice
15
16171819
  • Supewizja
    Początek: 19 maja 2016
    Koniec: 20 maja 2016
    Miejsce: Chojnice
    Opis: (P.Gołaska, J.Kielin)
20
  • Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?
    Początek: 20 maja 2016
    Koniec: 22 maja 2016
    Miejsce: Mielec
21
  • Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?
    Początek: 20 maja 2016
    Koniec: 22 maja 2016
    Miejsce: Mielec
22
23
  • Konferencja
    Początek: 23 maja 2016
    Koniec: 24 maja 2016
    Miejsce: Mysłowice
    Opis: Konferencja: „Specjalistyczna i wspierająca rola współczesnej szkoły specjalnej”
242526272829
3031 

Najbliższe szkolenia

02-02.06 Dom Studencki Jowita, Zwierzyniecka 7, 60-813 Poznań
Spotkanie w Strefie Dialogu...

02-02.06 Chojnice
Superwizja

03-05.06 Andrychów
Jak pracować niedyrektywnie z...

09-09.06 Koszalin
Superwizja

16-16.06 Chojnice
Superwizja

16-17.09 Mielec
Jak pracować z osobami...

23-25.09 Łęczna
Jak pracować z rodzicami...

30-02.10 Andrychów
Jak konstruować IPET?

07-08.10 Stargard
Jak nauczyć porozumiewania się...